Terug
Voor het registreren en volgen van onze contacten met onze inwoners, ondernemers en instellingen maken we gebruik van een zaaksysteem
- We registreren, volgen en bewaken de acties rondom onze dienstverlening. In het zaaksysteem houden we alles bij, van aanvraag tot en met afhandeling van een aanvraag. De inwoners en ondernemers kunnen zelf volgen welke acties de gemeente gedaan heeft rondom hun vraag, aanvraag of melding. Dit kan via een persoonlijke internetpagina met aanmelding via DigiD of eHerkenning. In het kader van de verdere verbetering van de (digitale) dienstverlening ontwikkelen we de persoonlijke internet pagina door, in lijn met ons streven om burgers en ondernemers centraal te stellen in onze dienstverlening. Natuurlijk blijven onze medewerkers van het Klantinformatiecentrum bereikbaar om onze minder digitaal vaardige inwoners hiermee telefonisch te helpen. Met ons ‘dashboard zaaksysteem’ monitoren we de doorlooptijden en sturen we op tijdige afdoening van de zaken. In 2026 wordt het zaaksysteem verder geïntegreerd met de andere systemen binnen de gemeentelijke organisatie, waardoor ook intern efficiënter gewerkt wordt.