Terug
We voeren de acties ten behoeve van bereikbare, betrouwbare en betrokken dienstverlening uit op basis van een uitvoeringsplan van de visie op dienstverlening

- Digitale dienstverlening: In 2024 hebben we binnen het project dienstverlening vooral aandacht besteed aan het versterken van de gemeentelijke digitale dienstverlening. Dit hebben we onder andere gedaan door samen te werken met het project zaakgericht werken om de monitoring en rapportage van de afhandeling van zaken te verbeteren, te beginnen met terugbelnotities en contactformulieren.
- Kennisbank: We hebben gewerkt aan een voorstel om de actualiteit van de interne kennisbank te waarborgen.
- Overige acties: Daarnaast zijn we begonnen met het inrichten van een intern (management)dashboard, het formuleren van een kanaalstrategie en het opstellen van (interne) kaders voor onze digitale dienstverlening.
- Bewustwording: Om medewerkers te stimuleren om dienstverlenend te handelen in hun dagelijks werk, hebben we aandacht besteed aan bewustwording rondom dienstverlening. Zo heeft elk team het dienstverleningsspel gespeeld waarbij het team concrete verbeterpunten voor zichzelf heeft geformuleerd om de gemeentelijke dienstverlening te verbeteren.